Blog
Poznaj nasze podejście do analityki marketingowej. Zapraszamy do artykułów, w których dzielimy się świeżą perspektywą na temat marketingu, rozwoju biznesu i technologiach, które pomagają w transformacji cyfrowej.
Najważniejsze wskaźniki kampanii e-mail marketingowej
Kampanie e-mail marketingowe są jednym z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji z klientami i potencjalnymi odbiorcami. Aby jednak mierzyć ich efektywność [...]
Influencer marketing – co to jest, ile kosztuje i jakie daje korzyści
W obecnych czasach firmy poszukują jak najlepszych kanałów marketingowych. Ogromną popularnością cieszą się influencerzy. Często są to znane osoby [...]
Analiza konkurencji – dlaczego Twoja firma jej potrzebuje?
Analiza konkurencji to proces badania i porównywania działalności, produktów, usług i strategii marketingowych firm, które oferują podobne rozwiązania na [...]
Dane First-Party – wszystko, co powinieneś wiedzieć
Chcąc oferować coś klientom, najpierw musisz ich poznać. Musisz wiedzieć o nich wszystko, aby zaproponować swoje produkty lub usługi [...]
Jak sprzedawać na Instagramie w 10 prostych krokach?
Read this article in English >> Instagram to nie tylko platforma do dzielenia się zdjęciami i filmami z życia [...]
CTA – co to jest? Jak stworzyć skuteczny przycisk Call To Action?
Read this article in English >> Każdy właściciel strony internetowej, a zwłaszcza przedsiębiorca chce uzyskiwać jak najwięcej konwersji. Klientów [...]
Czym jest Programmatic Advertising i czy warto z niego korzystać?
Firmy poszukują coraz to nowych sposobów na promowanie swoich produktów czy usług. W ostatnich latach zarówno w Polsce, jak [...]
10 najlepszych narzędzi do analizy social media
Read this article in English >> Social media to nie tylko sposób na komunikację z przyjaciółmi i rodziną, [...]
Analiza konkurencji w SEO: Odkryj jakich słów kluczowych używa Twoja konkurencja
Read this article in English >> Słowa kluczowe to podstawa pozycjonowania Twojej strony, bez czego nikt Cię w [...]
8 najlepszych książek o marketingu
Read this article in English >> Marketing to dziedzina, która stale się zmienia i rozwija. Aby być na [...]
Jak przeprowadzić analizę contentu
Read this article in English >> Analizowanie treści zawartych na Twojej stronie to konieczność i coś, co powinieneś [...]
Analiza konkurencji w SEO – poradnik krok po kroku
Read this article in English >> Analiza konkurencji w zakresie SEO jest bardzo istotna dla polepszenia Twojej konkurencyjności [...]