Case studies & Referencje
Wybrane projekty, rezultaty i case studies:

Dla Coders Lab:
– Stworzenie nowej strategii komunikacyjnej dla Coders Lab
– Podniesienie konwersji z 3,01% do 5,48%,
i poprawa jakości leadów – miesięczna ilość 4 000 leadów,
– Obniżenie kosztu CPL -38%,
– Wdrożenie strategii SEO – audyt działań, audyt serwisu, implementacja zmian.

Dla Ideaa Money
– Stworzenie nowej strony www,
– Wzrost ruchu z 200 użytkowników miesięcznie do 16 000 użytkowników – w jeden rok,
– Podniesienie sprzedaży i liczby konwersji – z 20 leadów miesięcznie do 600 wartościowych leadów i około 1 000 telefonów (przy stałym miesięcznym budżecie)
– Wdrożenie strategii SEO – wzrost ruchu organicznego
do 5 000 użytkowników miesięcznie.

Dla Fabrykaform.pl:
– Wzrost sprzedaży (rok do roku) o 19%,
– Wzrost konwersji o 14%,
– Segmentacja bazy Klientów i subskrybentów, stworzenie strategii email marketingowej,
– Optymalizacja najważniejszych kanałów sprzedażowych: marketing automation, SEM, SEO , re-marketing (Criteo, Google Ads).

Dla OLIVA.rs:
– Przeprowadzenie analizy konkurencji,
– Przeprowadzenia audytu podniesienia konwersji i UX,
– Zaprojektowanie nowej architektury informacji opartej o dane,
– Zaprojektowanie makiet do nowego sklepu,
– Wzrost liczby zamówień z kilkudziesięciu miesięcznie do średnio 500 miesięcznie
(po 90 dniach od uruchomienia nowego sklepu).

Dla Europejskiego Instytutu Finansowego:
– Wzrost użytkowników 1 000%,
– Dostarczanie średnio 112 leadów SQL miesięcznie z kampanii przy określonym budżecie,
– Budowanie rozpoznawalności marki – 1 259 obserwujących na FB,
– Strategia SEO i rozbudowa bloga z artykułami z konwersją,
– Widoczność:
- słowa kluczowe – z 4 do 1700
- organic traffic – z 11 do 2 700.
Przeczytaj pełne Case Study jak pomogłem EIF zwiększyć finansowanie z 44 mln do 119 mln dzięki kompleksowej strategii marketingowej.

Dla Mazer:
– Pomoc w wyborze kierunku biznesowego,
– Stworzenie strategii na LinkedIn,
– Wzrost Content Performance: 141%,
– Nowi followers: 1 246,
– Pomoc i zarządzanie Social Mediami: LinkedIn, Twitter, Facebook.
Przeczytaj pełne Case Study i zobacz jaką opinię o współpracy napisał CEO Mazer.

Dla Mooninvest:
– Wprowadzenie nowej marki na rynek polski,
– Uruchomienie marki i systemu marketingowego w pełnym modelu 360°, od strategii po egzekucję,
– Średni współczynnik konwersji 2,52%,
– Generowanie średnio 738 leadów miesięcznie,
– Budowa rozpoznawalności nowej marki w konkurencyjnym sektorze finansowym,
– Systematyczne skalowanie komunikacji i zasięgów w kanałach social media i content marketingu.
Przeczytaj pełne Case Study jak wprowadziłem produkt finansowy na rynek polski.
Inne wybrane referencje:


Czekamy na Twoje referencje. Wystarczy jeden projekt żebyś dołączył do grona naszych zadowolonych Klientów.

